Ole mukana luomassa ilon hetkiä – lahjoita! Kampanja on käynnissä 21.5.–4.6.2022.

Maailmantilanne huolestuttaa ja lisää ahdistusta myös nuorten keskuudessa. Toivon päivän kampanjalla halutaan tuoda valonpilkahduksia vähävaraisten nuorten arkeen.

Toivon päivän kampanjamme muistuttaa jälleen, kuinka vähävaraisten nuorten toiveden toteutuminen voi olla lahjoituksen varassa. Hope ry on mukana toteuttamassa unelmaa siitä, että lapsilla ja nuorilla olisi tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen. Ilahduttava harrastus luo merkityksellisyyden tunnetta ja auttaa jaksamaan arjessa.

Löydät esimerkkilistan toiveista ja unelmista alta. Kampanja on käynnissä 21.5.–4.6.2022.

Sinulle arkiselta tuntuva vapaa-ajan tekeminen voi olla nuorelle saavuttamattomissa. Oli kyseessä salibandymaila, uudet vesivärit tai junaliput mummolaan, voit lahjoituksella auttaa ilahduttamaan nuoria ja tukea vähävaraista perhettä. Innostava harrastus kannattelee silloin, kun arki tuntuu haastavalta.

Poikkeustilanne on vaikuttanut rajusti monen perheen toimeentuloon. Siksi tukea tarvitaan nyt tavallistakin enemmän. Tukemalla nuorten vapaa-aikaa, ehkäiset myös nuorten syrjäytymistä.

Aiempina vuosina toivon päivän kampanja yllätti monet nuoret iloisesti. Lue 15-vuotiaan Rosan tarina täältä.

Kuinka voin auttaa?

1. Tutustu esimerkkeihin toiveista, joita nuoret ovat meille esittäneet.
    Tarkemmat tiedot toiveista saat lähimmästä Hopesta.
    Tutustu toiveisiin
  2. Tee rahalahjoituksella toiveesta totta. Juuri se summa mikä sinulle sopii.Voit lahjoittaa helposti Mobilepaylla
    Syötä Mobilepayhin ensiksi haluamasi rahasumma ja sen jälkeen viisinumeroinen lyhytnumero 98635.

Jos haluat tehdä rahalahjoituksen suoraan tietylle paikallistoimijalle, käytä oheisia viitteitä suoran tilisiirron yhteydessä.

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry.
    FI19 5630 0020 3003 12

(RA/2019/425)
    Lahjoita

3. Haluatko lahjoittaa mieluummin lahjakortin?
    Ota yhteyttä paikallistoimijaamme.

Kampanjassa ovat tänä vuonna mukana paikallistoimijoistamme:
Hyvinkää-Riihimäki, Hämeenlinna, Kajaani, Kokkola, Kuopio, Mikkeli, Oulu, pääkaupunkiseutu, Pori, Seinäjoki, Tampere, Turku ja Vaasa.