Toivon Päivä 2019

Toivon päivän kampanja tekee todeksi vähävaraisten nuorten toiveita ja unelmia

Toivon päivän kampanjalla muistutamme nuorten unelmien tärkeydestä sekä siitä, että vähävaraisten nuorten unelmien ja toiveiden toteutuminen on monesti lahjoituksen varassa.

Tänään sanotaan ääneen se, mitä muut päivät mielessä mytistellään. Rutistetaan takaisin taskuun ja taas rapistellaan toisen kerran auki. Vuosia taskussa taiteltuna odottanut tai eilisestä esiin pompannut. Yhtä rakas ja tärkeä, toteuttamisen arvoinen.

Olemme kysyneet nuorilta heidän toiveitaan, unelmiaan ja haaveitaan. Me uskomme, että pienenkin toiveen täyttyminen on askel kohti isojen unelmien saavuttamista. Toiveita on laidasta laitaan: pienistä suuriin, yhdestä useampiin.

Löydät listan toiveista ja unelmista alta. Kampanja on käynnissä 21.5.-4.6.2019.

KUINKA VOI AUTTAA?

Viime vuonna seiskaluokan aloittanut 13v poika oli ikionnellinen kampanjan kautta saaduista Adidaksen kolmiraitaisista verkkareista. Hän tunsi kuuluneensa joukkoon ja kynnys astua ”isojen maailmaan” oli helpompi. Yleensä kulkee isoveljen vanhoissa vaatteissa. Niitä hän muutoin käyttikin päivittäin. ”Tuntui hyvältä ja coolilta, eikä kukaan kiusannut.”

Kun on tahtoa,
on toivoa.

Poika 15 v (Pori) toiveena on päästä kaverin kanssa leffaan ja syömään.

Poika 14 v (Kuopio) uusi puhelin.

Tyttö 12 v (Rovaniemi) toiveena on päästä ratsastustunneille.

Poika 15 v (Oulu) toiveena on vaateliikkeen lahjakortti.

Poika 15 v (Kokkola) toiveena on uusi sänky.

Poika 17 v (Mikkeli) toiveena on lahjakortti Motonettiin tai bensaan.

Tyttö 12 v (Kajaani) toiveena on päästä katsomaan jääkiekkopeliä.

Tyttö 17 v (Pori) toiveena on uudet vaatteet ja niin ettei aina tarttis kattoo mitä ne maksaa.

Hope Facebookissa