Tervetuloa vapaa­ehtoiseksi Hopeen!

Hopen työllä todella on väliä

Viime vuosi oli raskasta aikaa monille lapsiperheille. Useat ovat saaneet apua, mutta avun tarvitsijoiden määrä on myös entisestään kasvanut. Siksi tarve vapaaehtoisille on juuri nyt suuri. HOPElla pidämme tarkasti huolta vapaaehtoistemme ja asiakkaidemme turvallisuudesta myös pandemian aikana.

Tule mukaan turvaamaan vähävaraisten perheiden arki myös näinä haastavina aikoina.

HOPEssa on paljon eri-ikäisiä, erilaisissa elämäntilanteissa olevia vapaaehtoisia. Vapaaehtoisuus ei vaadi erityisosaamista – riittää, että jokainen tuo toimintaan omat taitonsa, elämänkokemuksensa ja persoonallisuutensa. Itsenäiset paikallistiimit tarjoavat tehtäviä jokaiselle kiinnostuksen mukaan. Tehtävien kirjo ja toiminnan laajuus vaihtelevat paikkakunnittain. Paikallinen vapaaehtoisten tiimi vastaa uuden tulokkaan perehdyttämisestä.

Meillä on monia tehtäviä vapaaehtoisille. Voit auttaa esimerkiksi lahjoitusten vastaanotossa, lajittelussa tai hyllyttämisessä. Avustuspakettien kasaamisessa tai asiakkaiden kohtaamisessa tarvitsemme myös apua. Ehkä voit auttaa harrastustoimintaan liittyvissä asioissa? Vai jossain ihan muussa? – kerro se meille!

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tänään.  Täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Kiitos jo etukäteen!

Tietosuojaseloste (vapaaehtoiset)