hope paikallistoimija Pääkaupunkiseutu

Hope Pääkaupunkiseutu

Pitäjänmäen toimipisteelle otamme vastaan lasten sekä aikuisten vaatteita, kenkiä ja tavaroita. Emme ota huonekalulahjoituksia toimipisteelle tilanpuutteen vuoksi.

Otamme lahjoituksia vastaan parittomilla viikoilla ma-to klo 9-15 välisenä aikana.

Talon takana on lastauslaituri jolle lahjoitukset voi nostaa ja josta vapaaehtoisemme hakevat ne sisään.

Ethän jätä lahjoituksia toimipisteemme ulkopuolelle aukioloaikojemme ulkopuolella.

AVUNPYYNNÖT

Avunpyynnön voit jättää sivuillamme kaipaan apua -lomakkeella, linkki alla.

Kaipaan apua-lomake

Varattua asiointiaikaa ei ole mahdollista siirtää tai perua puhelimitse, vain sähköpostitse.

Ota yhteyttä:

Puhelinnumero: 040 965 3311 (puhelinaikamme on maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 9-15 välisen ajan)
Sähköposti: info@hopeyhdistys.fi

Osoitteemme on Kutomotie 6 A, Helsinki (Pitäjänmäki).

Katso ajankohtaiset tapahtumat ja uutiset Facebook-sivultamme ja seuraa meitä Instagramissa!