Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Hope Lohja

Autamme vapaaehtoisvoimin vähävaraisia ja äkillisen kriisin kohdanneita lapsiperheitä vaate- ja tavaralahjoituksin, sekä harrastustuen muodossa läntisellä Uudellamaalla.
Toimialueeseemme kuuluvat Lohja, Vihti, Karkkila, Siuntio, Inkoo, Raasepori ja Hanko.

Lahjoitukset

Lahjoituksia otamme vastaan säännöllisesti varastollamme sovittuina ajankohtina. Ajankohtaiset aikataulumme löydät aina sosiaalisen median kanaviltamme.
Tarkistathan, että kaikki vaatteet ja tavarat ovat ehjiä, puhtaita ja ajanmukaisia.
Voit auttaa myös tulemalla vapaaehtoiseksi, tekemällä rahalahjoituksen tai tarjoamalla yhteistyötä
yrityksesi kanssa.

Avunpyynnöt

Asiakkaaksi pääset täyttämällä sähköisen Kaipaan apua -lomakkeen. Valitse alueeksi Lohja.

Avunpyyntölomake on suljettu 27.5.-6.8. Tällä ajanjaksolla emme käsittele myöskään harrastustukihakemuksia.

Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse.
Käyntiosoite Sibeliuksenkatu 3, 08100 Lohja

Voit seurata meitä Facebookissa ja Instagramissa

Tiiminvetäjä(t)

Anneli Hotti ja Enni Koski