hope paikallistoimija Lohja

Hope Lohja

HOPE Lohjan vuosi 2021 on käynnistynyt ja olemme palailleet joulutauon jälkeen takaisin vapaaehtoistyön pariin. Valitettavasti haasteellinen ja alati muuttuva koronatilanne tulee vaikuttamaan toimintaamme edelleenkin. Haluamme toimia vastuullisesti ja tämän vuoksi toiminnassamme on edelleen muutoksia. Muutokset käytänteissä tähtäävät ylimääräisten kontaktien välttämiseen. Tällä tavalla toimien pyrimme löytämään turvallisen tavan jatkaa vapaaehtoistyötämme niin vapaaehtoistemme, kuin asiakasperheidemme turvallisuus huomioiden. Kiitos ymmärtäväisyydestä 💙.

Avuntarvitsijat: HOPEn valtakunnallinen sähköinen avunpyyntölomake on nyt auki. (www.hopeyhdistys.fi. -> Kaipaan apua, alue: Lohja). Lomakkeen täyttö onnistuu myös älypuhelimella. Tarkistathan, että sinulla on varmasti ajantasalla oleva sähköpostiosoitteesi lomakkeessasi, sillä käytämme sähköpostia pääasiallisena yhteydenpitokanavana. Kasvaneen asiakasmäärämme vuoksi emme valitettavasti enää voi käsitellä sähköpostitse saapuneita avunpyyntöjä.

Lahjoittajat: Valitettavasti varastollamme ei toistaiseksi ole avoimia talkooaikoja, vaan olemme paikalla vain asiakasperheiden vaatepakettien noutoja varten, emmekä voi tuolloin vastaanottaa vaate- ja/tai tavaralahjoituksia. Tulemme järjestämään noin kerran kuukaudessa erillisen päivän lahjoitusten vastaanottoa varten varastomme ulkotiloissa. Ilmoitamme lahjoitusten vastaanottopäivistä FB-sivuillamme. Varastomme rajallisen tilan vuoksi voimme tuolloin vastaanottaa vain kuhunkin kauteen sopivia vaatteita ja/tai kenkiä. Ilmoitamme keräystarpeistamme aina tarkemmin kunkin vastaanottopäivän lähestyessä. Kunnioitathan toiveitamme 💙. Mikäli sinulla on tuolloin lahjoitettavana jotakin isompaa, kuten lastenrattaat/-vaunut, turvaistuin tai vaikkapa polkupyörä, tarkistathan tarpeemme niiden osalta etukäteen laittamalla meille sähköpostia. Kiitos 💙

Voit seurata meitä myös Instagramissa!

Ota yhteyttä:

Puhelinnumero: 044 022 2311, puhelinaikamme on ma 17.30-19.30.
Sähköposti: lohja@hopeyhdistys.fi, harrastusasioissa lohjaharrastus@hopeyhdistys.fi
Tiiminvetäjämme: Marju Ojanperä

Osoitteemme: Sibeliuksenkatu 3, 08100 Lohja

Lasten harrastuksia kanssamme mahdollistamassa:
lnv        saupa  lk3cmyk  voimisteluklubi  unnamed