Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Hope Hyvinkää-Riihimäki

Autamme vapaaehtoisvoimin vähävaraisia ja äkillisen kriisin kohdanneita lapsiperheitä vaate- ja tavaralahjoituksien sekä harrastustuen muodossa Hyvinkää-Riihimäki-Mäntsälä-Järvenpää -alueella.

Lahjoitukset

Lahjoituksia otamme vastaan maanantaisin klo 18-19 osoitteessa Hyvinkäänkatu 2, 05800 Hyvinkää. Lahjoitusten toimitus sivuovesta. Tarkistathan, että vaatteet ovat ehjiä ja puhtaita.

HUOM! Lahjoituksia otamme vastaan vielä maanantaina 17.6. ja seuraavan kerran 5.8.

Vaate- ja tavaralahjoitusten lisäksi on tapoja, joilla voit auttaa

• Anna aikaasi
  • Tee rahalahjoitus
  • Liity jäseneksi
  • Yrityksesi/työpaikkasi voi olla tekemässä hyvää

Asiakkaaksi hakeutuminen

Asiakkaaksi hakeudutaan täyttämällä sähköinen Kaipaan apua -lomake. Valitse alueeksi Hyvinkää-Riihimäki.
Kun lomake on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostia ja ehdotamme ensimmäistä käyntiaikaa varastolla.
Käyntiosoite: Hyvinkäänkatu 2, 05800 Hyvinkää

Kesäaika
Vaparimme hengähtävät 18.6.-31.7.24.
Tänä aikana emme lue harrastetukisähköpostia eikä uusia hakemuksia käsitellä ja Kaipaan apua -lomake avautuu 1.8.24.

Tiiminvetäjä(t)

Eija Rautiainen