Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

TÄÄLTÄ MEIDÄT LÖYTÄÄ.

Yhteystiedot

Toimimme vapaaehtoisvoimin 20 paikallistoimijan voimin ympäri Suomea. Autamme vähävaraisia ja kriisin kokeneita lapsiperheitä konkreettisin vaate- ja tavaralahjoituksin. Lahjoitukset saamme niin yksityishenkilöiltä kuin yrityksiltä. Pyydä rohkeasti apua tai tule mukaan auttamaan!

HOPE – YHDESSÄ & YHTEISESTI RY

Toimipisteitämme löytyy kahdeltakymmeneltä paikkakunnalta ympäri Suomea. Meillä ei ole ns. pääkonttoria, vaan toimintaamme pyörittää kahden vakituisen työntekijän lisäksi sadat vapaaehtoiset eri puolilla Suomea. Valtakunnallisissa yhteistyöasioissa ja toimintaan liittyvissä kysymyksissä auttavat toiminnanjohtaja Eveliina Hostila p. 040 931 0114 ja toiminnanohjaaja Sanni Kallioinen p. 040 668 3073. Toiminnanjohtajamme työpiste sijaitsee Hämeenlinnassa ja toiminnanohjaajamme Lahdessa.

ALUEIDEN TOIMIPISTEET PALVELEVAT SEURAAVISSA ASIOISSA

Toimipisteidemme arkea pyörittävät pääsääntöisesti vapaaehtoistyöntekijät, jotka huolehtivat asiakastyöstä, lahjoitusten vastaanottamisesta ja paikallisesta yritysyhteistyöstä. Paikallismedioiden yhteydenotot hoituvat yleensä myös paikallistiimien kautta.
Ole yhteydessä paikallistiimeihimme seuraavissa asioissa:

• Lahjoitusten vastaanotto
  • Asiakaskyselyt
  • Paikallinen yhteistyö
  • Paikallinen media

LÖYDÄ OMA HOPE-PAIKALLISTOIMIJA

Alla olevasta listauksesta löydät kaikki toimipisteemme. Jos asiasi ei koske yksittäistä toimipaikkaa, löydät toiminnanjohtajan ja toiminnanohjaajan yhteystiedot sivun alalaidasta. Lisätietoa paikallistoiminnasta saat klikkaamalla paikkakunnan nimeä.

HALUATKO AUTTAA?

Mikäli toiminta kiinnostaa ja haluaisit olla mukana yhteisessä missiossa lasten paremman huomisen puolesta, niin tutustu auttamisen keinoihin.

HALUAAKO YRITYKSESI AUTTAA?

Jos yrityksesi haluaa tulla mukaan tekemään yhdessä hyvää yhteiseksi hyväksi, ole yhteydessä lähimpään paikallistoimijaan tai soita suoraan toiminnanjohtajallemme: Eveliina Hostila: 040 931 0114.

OSALLISTU HOPEN TOIMINTAAN JA LAITA HYVÄ KIERTÄMÄÄN

Jokaisella on viisi minuuttia aikaa auttaa. Edes joskus. Tule rohkeasti mukaan, pienikin apu on arvokas.

Osallistu hopen toimintaan