Huom! Avuntarve on tällä hetkellä suurta ja osa toimipisteistämme on joutunut sulkemaan avunpyyntölomakkeen jonojen purkamisen ajaksi.

Miten voin hakea apua? Kuinka usein?

Voit hakea apua kotisivuiltamme löytyvän “Kaipaan apua” -lomakkeen kautta tai lähettämällä sähköpostia suoraan lähimmälle paikallistoimijallemme. Osalla toimijoistamme on käytössä myös puhelinpäivystysajat. Löydät lähimmän paikallistoimijan yhteystiedot.

Se kuinka usein voit hakea ja saada apua riippuu paikallistoimijastamme: heidän asiakas- sekä lahjoitusmääristään. Pääsääntöisesti apua on mahdollista saada 1-6 kertaa vuodessa, aina siihen saakka kunnes perheen tilanne on korjaantunut tai perheen nuorin lapsi tulee täysi-ikäiseksi.

Yhteistyössä:

Prisma
All stars logo
Posti logo
Lidl logo
POPfm_logo
Viaplay_logo
Prisma
All stars logo
Posti logo
Lidl logo
POPfm_logo
Viaplay_logo
Prisma
All stars logo
Posti logo
Lidl logo
POPfm_logo
Viaplay_logo