Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Haluan lahjoittaa tavaraa

Onko sinulla hyväkuntoisia, puhtaita ja omalle perheellesi tarpeettomia lastenvaatteita, tavaroita ja leluja? Suomessa köyhyysrajan alapuolella elää lapsiperheitä, jotka taistelevat päivittäin toimeentulonsa kanssa. Hopen kautta jaetut vaate- ja tavaralahjoitukset tuovat helpotusta perheen päivittäiseen arkeen. Lahjoitukset toimitetaan vähävaraisille ja äkillisiä kriisejä kohdanneille lapsiperheille.

Luethan vielä tämän ennen lahjoittamista

Lahjoitusten tulee olla siistejä, ehjiä ja ajanmukaisia, jotta lapsi voi tuntea samanarvoisuutta ikäistensä parissa. Välitämme osalla paikkakunnista eteenpäin myös huonekaluja ja kodinkoneita. Ne pyritään toimittamaan suoraan lahjoituskohteeseen, jotta turhilta kuljetuksilta vältytään. Käytäthän erityistä tarkkaavaisuutta lahjoitusten kunnon kanssa. Asiakaslapsiamme ei tule leimata vaatteiden ja tavaroiden osalta.

Saamamme lahjoitukset, jotka eivät sovi asiakkaillemme, kulkeutuvat meiltä mahdollisimman ekologisesti eteenpäin ja edelleen hyödynnettäviksi. Voit lukea lisää vastuullisuusteemoistamme täältä.

Ota yhteyttä paikallistoimijaasi