Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Haluan osallistua toimintaan

Jos sinulla on aikaa ja erotat esimerkiksi housun paidasta – osaat auttaa. Meillä Hopessa on paljon eri-ikäisiä, erilaisissa elämäntilanteessa olevia, eri ammattialoja edustavia vapaaehtoisia.

Paikallistiimit tarjoavat vapaaehtoistoimintaa jokaiselle kiinnostuksen mukaan lahjoitusten lajittelusta varainhankintaan. Tehtävien kirjo ja toiminnan laajuus vaihtelevat paikkakunnittain. Rohkeasti mukaan. Pienikin apu riittää!

Hopen työllä todella on väliä

Lapsiperheköyhyys koskettaa yli 120 000 lasta Suomessa. Useat ovat saaneet apua, mutta avun tarvitsijoiden määrä on myös entisestään kasvanut. Siksi tarve uusille vapaaehtoisille on juuri nyt todella suuri.

Tule mukaan turvaamaan vähävaraisten perheiden arki myös tulevaisuudessa.

Vapaaehtoistyö

Hopessa on paljon eri-ikäisiä, erilaisissa elämäntilanteissa olevia vapaaehtoisia. Vapaaehtoisuus ei vaadi erityisosaamista – riittää, että jokainen tuo toimintaan omat taitonsa, elämänkokemuksensa ja persoonallisuutensa. Itsenäiset paikallistiimit tarjoavat tehtäviä jokaiselle kiinnostuksen mukaan. Tehtävien kirjo ja toiminnan laajuus vaihtelevat paikkakunnittain. Paikallinen vapaaehtoisten tiimi vastaa uuden tulokkaan perehdyttämisestä.

Meillä on monia tehtäviä vapaaehtoisille. Voit auttaa esimerkiksi lahjoitusten vastaanotossa, lajittelussa tai hyllyttämisessä. Avustuspakettien kasaamisessa tai asiakkaiden kohtaamisessa tarvitsemme myös apua. Ehkä voit auttaa harrastustoimintaan liittyvissä asioissa? Vai jossain ihan muussa? – kerro se meille!

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tänään.  Täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Kiitos jo etukäteen!

Tietosuojaseloste (vapaaehtoiset)

Haluan liittyä vapaaehtoiseksi