hope paikallistoimija Lohja

Hope Lohja

HOPE Lohja toimii täysin vapaaehtoisvoimin vähävaraisten lapsiperheiden lasten ja nuorten hyväksi.

Toiminta-alueeseemme kuuluvat: Lohja, Vihti, Karkkila, Raasepori, Hanko, Siuntio ja Inkoo.

Avunpyytäjät:

Saatte meihin yhteyden käyttämällä sähköistä avunpyyntölomakettamme, www.hopeyhdistys.fi -> Kaipaan apua, alue Lohja. Kasvaneen pyyntömäärän vuoksi, emme valitettavasti voi käsitellä sähköpostitse tulleita pyyntöjä.

Lahjoittajat:

HOPE Lohja auttaa vähävaraisten ja/tai äkillisen kriisin kohdanneiden perheiden alle 18-vuotiaita lapsia ja nuoria. Meillä on jatkuva tarve perus sisä- ja ulkovaatteista kokoluokissa 56cm-XXL ja kengissä aina kokoon 46 asti. Otamme vastaan myös erilaisia sisä- ja ulkokäyttöön soveltuvia pelejä ja leluja, sekä lasten/nuorten perushygieniatuotteita.

Isompien vaate- ja kenkäkokoluokkien kohdalla tulee ehdottomasti huomioida, että niiden tulee soveltua ala- ja yläasteikäisten lasten koulu- ja vapaa-ajankäyttöön. Emme voi vastaanottaa selkeästi aikuismaisia vaatteita ja/tai kenkiä. Jakkupuvut, miesten kauluspaidat, ”bile”-vaatteet, korkokengät, jne. eivät löydä uutta kotia kauttamme.

Varastomme tilanpuutteen vuoksi emme pysty vastaanottamaan astioita, MITÄÄN kodin sisustustavaroita (verhoja, mattoja, tauluja, jne.), sähkölaitteita, DVD-elokuvia, kirjoja, soittimia (kuten sähköpianoja, kitaroita, tms.) tai huonekaluja (poislukien kasattavat pinnasängyt).

Otamme lahjoituksia vastaan varastollamme vain erikseen ilmoitettuina ajankohtina. Tarkemmat päivämäärät löytyvät Fb-sivuiltamme. Muina aikoina varastomme on avoinna vain vaateapuperheidemme asiointia varten. Ettehän jätä lahjoitustanne tällä välin varastomme ulkopuolelle. Huomioittehan, että kaiken meille lahjoitetun tulee olla heti käyttöön sopivaa, ehjää, puhdasta, tahratonta, homeetonta ja ajanmukaista. Kiitos 💙. Lisätietoja lahjoittamiseen liittyen tai mikäli olette tuomassa meille isompaa erää, laitattehan siitä ensin meille sähköpostia.

Voit seurata meitä myös Instagramissa!

Osoitteemme: Sibeliuksenkatu 3, 08100 Lohja

Ota yhteyttä:

Puhelinnumero: 044 022 2311, puhelinaikamme on ma 17.30-19.30.
Sähköposti: lohja@hopeyhdistys.fi, harrastusasioissa lohjaharrastus@hopeyhdistys.fi
Tiiminvetäjämme: Anneli Hotti ja Enni Koski