Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Prisman verkkokaupan ja Hopen joululahjakeräys on käynnistynyt

Joululahjoja Hopen asiakasperheiden lapsille voi ostaa Prisma.fi verkkokaupasta 10.12. saakka.

Suosittu joululahjakeräys on helppo tapa tehdä hyvää ja tuoda jouluiloa Hopen asiakasperheiden lapsille. Prisman verkkokaupan valikoimasta voi lahjoittaa lähes minkä tahansa tuotteen – tai vaikka useampia – itselle sopivan budjetin mukaan. Prisma tarjoaa lahjojen toimituksen Hope ry:lle. Jos lahjan keksiminen tuntemattomalle lapselle tai nuorelle tuntuu vaikealta, löytyy verkkokaupasta Hopen keräämiä lahjavinkkejä eri ikäisille lahjan saajille.

Prisman verkkokauppa ja Hope ry tekevät yhteistyötä jo kuudetta kertaa. Viime vuonna kampanja oli tauolla verkkokaupan uudistuksen vuoksi ja S-ryhmän käyttötavarakaupan johtajan Virpi Viinikaisen mukaan asiakkaiden viestien perusteella kampanjaa kaivattiin viime jouluna.

”Olemmekin erittäin innoissamme, että voimme taas tarjota mahdollisuuden lahjoittaa jouluiloa helposti”, Viinikainen iloitsee.

Tänä vuonna perheiden avun tarve on edelleen kasvanut ja yhä useampi perhe pyytää apua Hopelta.

”Toiveenamme on muistaa mahdollisimman montaa vuoden aikana apuamme saanutta lasta sekä nuorta joululahjalla. Kannustamme ihmisiä liittymään auttamisen ketjuun ja mahdollistamaan tätä jouluiloa kanssamme. Tämä Prisman verkkokaupan kanssa toteutettava keräys on siihen hyvä tapa”, Hope ry:n toiminnanjohtaja Eveliina Hostila toteaa.

Kampanjassa on mukana tänä vuonna 17 Hopen toimipistettä ja lahjoittaja voi itse valita, minkä paikkakunnan Hopelle haluaa lahjoituksen tehdä. Keräykseen voi osallistua 2.11.-10.12. välisenä aikana.

Keräys ja lahjatoiveet löytyvät osoitteesta prisma.fi