Hopen vapaaehtoiset lomailevat juhannuksen tienoilta elokuun alkuun ja tällöin toimipisteiden toiminta on tauolla. Hyvää kesää!

Tiedote: Metallica ja Iveco Group lahjoittivat 80 000 euroa Hope Ry:lle pienituloisten perheiden harrastamisen tukeen

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry sai 80 000 euron rahalahjoituksen Metallican M72 World -kiertueen yhteydessä. Yhtyeen All Within Our Hands -säätiö ja kiertueen sponsori Iveco Group tekivät lahjoituksen osana kiertueen #MetallicaGivesBack-lahjoituskampanjaa. Lahjoituksen avulla mahdollistetaan satojen suomalaislasten harrastustoimintaa.

Hope ry tukee vähävaraisia perheitä ja työskentelee sen eteen, että lapsilla olisi Suomessa mahdollisimman tasa-arvoiset mahdollisuudet hyvään arkeen. Lasten harrastustoiminnan tukemisen tavoitteena on, että jokaisella lapsella olisi mieluisa harrastus perheen tulotasosta riippumatta.

Metallican ja Iveco Groupin merkittävä lahjoitus tullaan käyttämään vähävaraisten perheiden lasten harrastustoiminnan tukemiseen.

– Olemme Hopessa todella iloisia, että Metallica ja All Within My Hands -säätiö yhdessä Iveco Groupin kanssa näkevät tekemämme työn arvon ja haluavat osoittaa sille tukea. Lahjoituksen avulla voimme tarjota sadoille vähävaraisten perheiden lapsille mahdollisuuden harrastaa. Tällainen korkean profiilin lahjoitus on myös mukava piristysruiske Hope ry:n vapaaehtoisille ympäri Suomea; se osoittaa, että heidän vapaaehtoistyönsä arvo tunnistetaan jopa kansainvälisillä areenoilla, Hope ry:n toiminnanjohtaja Eveliina Hostila toteaa.

Metallican säätiö kuvaa tiedotteessaan, että yhtyettä ja sen faneja puhuttelee Hope Ry:n toiminnassa yhdistyksen vahva sitoutuminen vertaistukeen, kannustamiseen ja kohtaamiseen.

“Ihmiset saavat voimaa välittämisen ja yhteenkuuluvuuden kokemuksesta. Tämä on tunne, jonka myös Metallica-perhe jakaa”, säätiön tiedotteessa todetaan.

Lisätiedot ja yhteydenotot

eveliina.hostila@hopeyhdistys.fi