Asiakkaille tiedoksi! Monilla toimipisteillämme on tällä hetkellä ruuhkaa ja avunpyyntöihin vastaamisessa voi kestää normaalia pidempään. Odotathan vastausta kärsivällisesti.

Miten voin hakea apua? Kuinka usein?

Voit hakea apua kotisivuiltamme löytyvän “Kaipaan apua” -lomakkeen kautta tai lähettämällä sähköpostia suoraan lähimmälle paikallistoimijallemme. Osalla toimijoistamme on käytössä myös puhelinpäivystysajat. Löydät lähimmän paikallistoimijan yhteystiedot.

Se kuinka usein voit hakea ja saada apua riippuu paikallistoimijastamme: heidän asiakas- sekä lahjoitusmääristään. Pääsääntöisesti apua on mahdollista saada 1-6 kertaa vuodessa, aina siihen saakka kunnes perheen tilanne on korjaantunut tai perheen nuorin lapsi tulee täysi-ikäiseksi.

Yhteistyössä:

Prisma
Muutos logo
All stars logo
Posti logo
Tallink Silja logo
Lidl logo
Prisma
Muutos logo
All stars logo
Posti logo
Tallink Silja logo
Lidl logo
Prisma
Muutos logo
All stars logo
Posti logo
Tallink Silja logo
Lidl logo