Asiakkaille tiedoksi! Monilla toimipisteillämme on tällä hetkellä ruuhkaa ja avunpyyntöihin vastaamisessa voi kestää normaalia pidempään. Odotathan vastausta kärsivällisesti.

Hope Pääkaupunkiseutu

Avunpyynnöt

Räjähtäneen avuntarpeen vuoksi emme toistaiseksi ota vastaan uusia avunpyyntöjä.
Avaamme avunpyyntölomakkeen niin pian kuin mahdollista.
Jos olet jo jättänyt avunpyynnön, odota kärsivällisesti, että lomakkeeseen vastataan.

Avunpyynnön voit jättää sivuillamme kaipaan apua -lomakkeella, linkki alla. Tällä hetkellä lomake on suljettuna.

Kaipaan apua-lomake

Varattua asiointiaikaa ei ole mahdollista siirtää tai perua puhelimitse, vain sähköpostitse.

Osoitteemme on Kutomotie 6 A, Helsinki (Pitäjänmäki).

Otamme seuraavan kerran lahjoituksia vastaan viikolla 37 ma 9.9 – ke 11.9 kello 9-15 välisenä aikana.

Takapihalta löydät lastauslaiturin jolle voit nostaa lahjoitukset aukioloaikoinamme ja josta vapaaehtoisemme hakevat ne sisään.

Löydät tiedot lahjoitusten vastaanotosta myös some-kanaviltamme.

Katso ajankohtaiset tapahtumat ja uutiset Facebook-sivultamme ja seuraa meitä Instagramissa!

Puhelinaikamme on maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 9-15 välisen ajan

Seuraa meitä